Sayfalar

Fotoğrafım
İnsanın kendi hakkında ne diyeceğini bilmesi için bu konuda ayrıntılı bilgiye sahibi olması gerekiyor. yani insan önce kendini tanımalı... ve bunun içinde ben kimim sorusunu kendisine sorup yıllarca sürecek bir kovalamacanın içerisine girmesi gerekli. açıkçası ben kendime bu soruyu şöyle adam akıllı maskelerimi çıkarıp, aynanın karşısına geçip soramadım.. Ayrıca bu iş için insana biraz da cesaret lazım... her yiğidin harcı değil anlayacağınız...

19 Kasım 2009 Perşembe

Aşıklardan Obama Geyiği

— Aşkıııım, İrfan, Obama’nın yemin töreni başladı mı?

—çoktan başladı bir tanem, aslında soluk alıp verirken dikkat ettiysen, çoktan yemin ettiğini anlardın.

— ay ne alakası var?

—hava temizlendi, ortalıkta karbondioksit falan yok.

— benimle yine dalga mı geçmiyorsun sen?

— niye dalga geçeyim güzeller güzeli, adam gelir gelmez, çevre sorunlarına el attı herhalde.

— yok, canım, o kadar da hızlı değildir.

—hızlıdır hızlı. Hem de o kadar hızlıdır ki yarın işe gitmeme bile gerek kalmadı.

— ay ne diyorsun sen, saçmalama, niye gitmiyorsun işe?

— aşkım nasıl olsa ekonomik krizi üç beş güne kalmaz, ortadan kaldırır. Rahat güzel bir iş bulurum. Dur, bari iki gün evde rahat edeyim.

— nerden biliyorsun adam hemen ekonomik krizle uğraşacak, önce Guantanamo’yu kaldıracakmış.

—Guantanamo dediğin bir hapishane, hemen kaldırın der, kaldırırlar ortadan. Zaten Küba’da, iki bomba salladın mı uçaklardan oldu bitti. ABD başkanı eline balyozu alıp teker teker duvarları yıkacak değil herhalde.

— ay öyle de, ne bileyim ben, yapar eder bu adam ama galiba ekonomik krizi o kadar hızlı ortadan kaldıramaz.

— yapar yapar. Aklıma ne geldi biliyor musun? İş aramaktan da vazgeçtim. Kendi işimi kurayım anasını satıyim.

— hayda, sen gerçekten benimle dalga geçiyorsun.

— yoo, ben çok ciddiyim. Uluslar arası ticaret yapacam. Bakma bana öyle. Bak anlatayım da dinle; şimdi İran’la barışmayacak mı bu adam. O zaman İran’dan ambargo kalkacak. Kimse uyanmadan gidip en ucuzundan halı almak lazım, gemileri yükliyecem, New York limanına boşaltırım hepsini.

— Kafan hiç çalışmıyor. Bir de benle o kadar dalga geçiyordun.

— niye ki ne?

—bence İran’dan halı alacağına Irak’tan hurma al. Zaten çekecek askerleri Irak’tan. Biliyorsun gıda sektörü her zaman daha sağlam.

— iyi de gülüm canım peteğim, Amerika’da kim hurmayı ne bilsin, ne yapsın? Amerikalıları hurmaya alıştırana kadar Bush’un diğer oğlu başkan olur. Irak’ı da kesin tekrar bombalarlar, hurmalar elimizde patlar.

— ay hem Obama her şeyi başaracak diyosun, hem de gelecek dönem Bush’un oğlu kazanacak diyosun. Vallaha bence büyük kızı başkan olacak yaşa gelene kadar Obama başkan kalır.
— tamam, haklısın da, ben bu cumhuriyetçilere hiç güvenmiyorum. Al Gore’ alevere dalevere ile nasıl kumpasa getirdiklerini biliyorsun. Kennedy’i de azraille nasıl tanıştırdıklarını hatırlıyorsun. Unutma; iyi adamlar fazla yaşamaz.

— ay saçmalıyorsun yine, Bush’tan kim ne kötülük gördü ki, onun partisinden de görsün. Ben cumhuriyetçilerden korkmuyorum. Korktuğum şey çok başka bi şey.

— neden korkuyorsun sevgulüm?

— uzaylılardan

— ne? … vallaha haklısın. Bak bu benim aklıma hiç gelmedi. Yanında ben varım güzelim, herkesi ham etseler de sana ellerini süremezler, onların ışın kılıçlarını alırım, onların ta… neyse hadi gidip yatalım, yarın iş bizi bekliyor.

— sen sabahtan beri benimle dalga mı geçtin yine?

— yok aşkısı yok, hadi yatağa hadi. Obama’nın balonu yakında patlar, patlama sesinden herkes şok olacak zaten, sen hazırlıklı dur bari…. Vay be, Amerikan topluma bu kadar battı mı ki, kendilerine bir Afrikalıdan kurtarıcı yarattılar… ulan gerçekten kapitalizm sorun üretmiyor, bizzat kendisi sorun…

demaniz@gmx.net

Hiç yorum yok: